megrohadásaim

hát, azt hiszem semmi jóra nem számíthatsz emitt, entellektüell dolgokra végképp nem. de azt garantálni tudom, hogy gondolkodnod sem kell olvasás közben....

benyögések

  • AnyámLánya: kettőezertíz nem volt olyan régen, de rohadjak el, ha ebből egy pillanatra is emlékszem.. na, ezért kell blogot vezetni! jót röhögtem, kösszépe nüüü!! (2016.02.03. 14:27) egyszer volt, hol nem volt....
  • AnyámLánya: gondoltam beleolvasgatok néhány régebbi posztba.. nem kellett volna, hogy bassza meg az élet. nem mintha ösmerném norikót és thelmát ezt a két jóravaló párát, de ez vmi szemforgatóan felelőtlen, fel... (2016.02.03. 12:07) eccevótthónemvótt2
  • AnyámLánya: hipi hoppá bekeszarni (2016.02.03. 11:52) a rothadást folytatódik
  • kismanna: így mégspontánabb ez a bejegyzés úgyérzem (2013.02.19. 12:44) kishátisztreletére
  • kismanna: JÉZUSEREJE most komolyan a tavalyi újévi jókívánságkommentre kell kommentelnem egy idei újévi jókivánságot???? HOVA JUT EZ A VILÁG?? elnézést kérek az egyhónapos késésér dehát LESZAROM höhö NŰ MEG... (2013.02.05. 12:25) szülcsinapcsi
  • lököttke: igazán roppant érzékletes a leírásod, mint mindig kedves nüüü, de teljessé csak a képek megnézegetése után vált. hát mit ne mondjak, helyenként vinnyogtam a röhögéstől (2011.08.27. 09:55) a zesküvőőő
  • nüüü: @kismanna: ez nem komment volt, hanem külön kis bejegyzés, csipkodjam meg a kis háthurkáidat. 5 év múlva meg majd tákókkal fogsz rémálmodni. émmeg, h jön a büdösbácsi h kezeljem már le a jegyét. leg... (2011.03.13. 00:10) tálefonosnüüü
  • komlosjuci: Kedves te kis te:) Végre kicifrásztad magadból azt amire ilyen sokat kellett várni:)Már azon gondolkoztam,hogy a nyugdíjamat felajánlom magamnak,hátha jó lesz:)Ennyi kaja és pia után te még élsz????... (2011.02.01. 12:03) avárvavártfos
  • Boriska néni&Guszti bácsi: Mikor már, mikor már??? Olyan régóta várunk! A Riskának is lassan elapad a teje, mert hiányzik neki a kaland-esti-mese. (2011.01.19. 13:59) mármegintazakurvabor
  • nüüü: olyan jó lenne, ha nem tudnám, h szülőanyám írja ezen sorokat...höhhö (2010.10.06. 23:44) csak h ne rinyáljatok
  • kismanna: namostleszújbejegyzésvagynem??? hívjam hannát, kannát és a többieket, hgoy meggyőzzenek? (2010.08.15. 14:51) petcotijeti
  • nüüü: ofkorsz, de mosmá immunis nagyjából... (2010.06.23. 11:41) norikó vs. önbizalom
  • kismanna: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa azmás hátaztmondjad sztyují te hát aztmondjad (2010.05.25. 11:34) azistenit
  • nüüü: hna, látod! máris jobb, h kiadhattad magadból a kommentet, látszik is h február óta nem tetted ezt, annyi minden ömlött ki belőled. lassan külön blogot indítok a kommentjeidnek teherefelvágott! (2010.05.21. 12:49) gomba
  • kismanna: azistenáldjonmegkisnűűűűűű azthittem ha nemadnak a kezedbe édesítőszert és mozsarat akkor abból már csak valami jó sülhet ki de úgylátszik tévedtem... én bazmeg mondjuk még azt is meggratulálom hog... (2010.02.25. 18:00) torta csápó kettő
  • nüüü: @kismanna: tekis retkesedés, há kell azaz egyedül töltött éccaka, hisz nincs mindig alkalmad ennyi időt rettegni egyben! különben meg ha nem dolgozom majd szóval tartalak amíg be nem alszom. de aza ... (2010.01.16. 13:19) hááának, biztonságos esése tiszteletére
  • kismanna: annyira büszkevagyok rád, végre kiélheted az ánuszod adta csodálatos lehetöségeket. használd ki, szarj telibe mindent, mit tudsz. ezt javaslom. csipöset ne egyél, nekem mostanság attól indul be a b... (2010.01.07. 15:32) mememátéllegmegígértem
  • kismanna: a tetves kurva istenedet te nálunk is van egy néni aki hatszáz tonna mindig jön kedden és megeszi az ugyanazt ugyanazzal a desszerttel. legutobb mikor hallottam róla az egész éttermet háromoránkeres... (2010.01.07. 15:27) kedves vendégeink
  • kismanna: a jókurvaéletbemár, hogy öregasszonyok haját fogdosod a tescoban nekem meg a kibaszott esős évszak jutott... a bugyit remélem agyoncsaptad a pestiesttel. a tulajnak ezennel én is tiszteletemet feje... (2009.10.06. 17:43) rövid okádmányok nektek
  • komlosjuci: ez egyszerüen felemelte a napomat,mert eddig csak igazából dióhéjban hallotam:) (2009.09.02. 11:48) visszatérés
  • nüüü: @kismanna: görcsöt kapott a kezed az enteren vagy miagecc? nemtom moderáljam e a 3.-at és a 6.-at me az kicsit durva. de ha már így szülted meg maradjon is így az utókor számára. (2009.07.10. 11:36) hááának, a remélhetőleg biztonságos megérkezés tiszteletére
  • kismanna: Bárcsak ott lehettem volna, hogy láthassam a sztárokat akiknek nevét kimondva is börviszketése lesz egyszerű halandóknak! Nágyon örülök, hogy jófosással telik az év első néhány hete, "fossál csak nű... (2009.02.02. 11:18) kiteljesedtem
  • kismanna: Ígyhogy által léptünk az óévből az ideibe, szokássá vált, hogy írjak valami szépet a kedves blogolvasóknak, -aki áll belőlem és abból a két csövesből akit nűű bérelt fel, hogy javítsák statisztikáit... (2009.01.01. 17:36) öhm
  • manna: tuttam hogy be fog válni az álnévvel illetett vécepépör!!! jeeejeeee (megbízható tesztalany a picsám mindigtuttam) mintahogy itthon is bevállt az ugyanott vásárolt ötforintos hőmérő jeeejeee (2008.11.20. 12:23) verném a tojást
  • bééélabá: aki tescoba megy bele, kifordulhat ám a bele. vonalkódok mindenütt, ez őrjíti meg a nűűűt! (2008.11.18. 21:14) anyámlánya száftos történetei
  • anyámlánya: mé nem ír a kis nü a jó blogba? (aztán nem ám anyámlánya szaftos történeteiből merítkezünk, mer odacsapok...) (2008.11.13. 12:25) megcsináltamdedurván
  • manna: jodolog a piskota megeszed te zigota! hátha még a toastban sül jobb az íze szöröstül apám is megenné ma, ha lenne kis víg nóta befejezem böröstül hamár volt a szo: szöröstül kijött a kis sztoridra ... (2008.09.19. 14:07) notehát
  • anyámlánya: a kereszttel néhanapján adódnak még problémáim, de a kötelezettségeknek örömmel teszek eleget és ebkeresztemet a tőlem telhető legjobban elkényeztetem. mánna, neked meg jövőre szülök egy malacot...c... (2008.08.30. 12:07) aztajóóbüdös
  • mánna: Legyen a neve Márió. szegény Mária után.. istennyugosztalja (2008.08.21. 14:17) öröm és bódottá
  • bééélabá: eme nagyszerű balatoni sztori kellett ahhoz hogy megtudjam, nemcsak nekem voltak harmadiktípusú szomszédolásaim anno a balatonparton.. hisz nemmindenkinek van balatoniteleke, de mindenkinek van öre... (2008.07.25. 14:16) köhömm
  • bééélabá: kedves mánna! hogy a féllábú gyomirtóvalbefujt réti poszáta csipne beléd amikor ilyeneket írsz! kedves nűűűnk ennél szebb, bíztatóbb szavakat érdemel, hamá elbaszott egy félévet, pár10ezer forintot,... (2008.07.24. 21:42) jajdejaj
  • namma: Tisztelt Kommentezö! Arra szeretném felhívni figyelmét, hogy Ön kedves nűűűűűű több mint egy hónapja nemírt a blogjába! Ez "hányásaim", "orrvérzéseim", "ritka baszásaim" tartalmú blogoknál még elf... (2008.05.10. 17:22) nomáá
  • manna: tudtam, hogy rád mindig lehet számítani nűűű esetleg néhány rothadásodról szóló mondatot is hozzáfűzhetnél legközelebb.. (2008.03.30. 15:04) nincshozzáfűznivalóm
  • Komlós Juci: .....hát emberek,az én fogászati problémámat már 128 éve megoldottam,de ne csüggedjetek,mert az élet akkor is szép,ha fog nélkül csináljuk.....csak bele ne tőrjön valami ......ba,mert akkor te neked... (2008.03.11. 11:00) a harapás örömei
  • manna: jájtekiste hiddelnemsokára elmehetsz majd axe reklámba mutogatni a hibátlan fogsorod és hibátlan tested hogy minden fogszabályzós, enyhe bőrproblémákkal rendelkező tinilány esténként egy hatalmas ka... (2008.02.15. 20:38) nateháttehátna
  • Komlós Juci: hát régen jártam erre,de asszem most mindent láttam :-D és már nem is tudom,hogyan fogom túlélni az éjszakát ennyi baráti kedves lucskos szarevő(ajaj,aszem túlment) sebaj,majd aztán rátok nézek Üdv... (2008.02.12. 23:41) gihihi
  • manna: és öt nap mulva milesz? he? azthiszed hogy minden megoldodik és egy hétig rozsaszínben láthadod a világot mer öt nap mulva szombat ? HÁÍGYISVAAAAAAAAAN JIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIJ (2008.01.28. 20:37) ezt odaraktam
  • bééélabá: olyan kiváncsi lennék ki az a 44...remélem a nagyrésze aranyoskedveshódvárbanélőhódocska, a kisebbik fele meg pitypangosrétenlegelőőzike, nem valami perverz emberkék... kérjük a kedves 44 olvasó egy... (2008.01.20. 14:16) vááááá
  • bééélabá: kérünk beszámolót a szekrénybőlelőjövő szörnyekről!!! én a sok vérnek, és szétfolyó belsőségeknek szurkolok:) ja, és köszönjük hogy ismét előtérbe kerültek a belőled előjövő fekáliák, vérek, és egye... (2008.01.20. 14:13) micsoda zűrzavar
  • brigitta: kedves bélabáá! igaz, hogy en csak egy emlo vagyok (hanna arva jobbmelle, ha valaki nem tudna), de rengeteg embernek es csecsnek adnak remenyt nuu biztato szavai.. ha nuu nem lenne lehet, hogy hanna... (2008.01.18. 16:30) nüü önmegsemmisitő/segítő rovata

Linkblog

szántándrá

2009.09.17. 11:20 - nüüü

 

hát kéremszépen most már profi túrázó vagyok. de ne kocogjunk ennyire előre, mire az lettem...

a terv az volt, hóóógy találka, kimenés, felmenés, túrázás, ottalvás, lemenés, hazamenés. nade hát ez kurva unalmasan hangzik nemdebárde? ezért kicsit feltupíroztuk, természetesen csak azért, h emitt megoszthassam veletek eme esetet, is.

a találkákkal még csak max hn órát csúsztunk, dehát ez az ámátőröknek is megy. testünket tehát szentendre felé tereltük bejjával, edemmel, a két ebbel és jómagammal. csodás napsütés várt ott ránk, dexter szakálla néha meg-meg lobbant a szélben. érkezésünket megünnepeltük egy feles forrócsokival. énmeg fényképezni kezdtem mint vmi kedves túúrista, utána mentünk lángosozni a kis lépcső melletti vendéglátóipari egysébe.

aztán jött az ötlet, hogy igyunk má meg egy freccsentett freccset, há igyunk mérne tennénk. abból persze lett kettő meg világmegváltás, illetve edem magánéletének szétmarcangolása. mindenki kitárta szivétlelkit ami igen időigényes szóval a csúszás 2-3 órára nőtt. de, nó práblöm még világosban felmegyünk a hegyre, már csak egy kedves ismerőst kell meglátogatni h bedobjunk 2 dvd-t neki a közelben. már azt hittem egy pillanatig tényleg azt hittem ééén naív fasz h meg tudjuk csinálni.

bemenés köszönés, dvd leadás, már majdnem elköszönés mikor feltették a rettegett kérdést. -nem kértek egy pohár borocskát? khhhm áhöüüü izéé neeem háá menni ke hegybebele megmá amúgyis szóval köszönjük de...erre bea beüvölti h deee kéreeek! alkalmazkodni kellett a környezethez tehát és koccantottunk egyet, majd még egyet maj a kancsó mindig teletöltődött magától. aztán előkerült valahonnan 2 kiló paprika meg paradicsom h azt fel kéne vagdosni mert bea lecsót akar elrakni és mikor ha nem most...érted baze miért is ne( csúszásunk rohamosan kúszott felfelé) vagdostuk tehát a paprikákat, kortyolgattuk a borocskákat, pofáztuk a fasságokat, majd zabáltuk amit értünk. időközben rija is megérkezett aki a hév hevében (gváhhhháhárohadjakmegdeszar) megivott majnem egy fél üvegsangriát vagy valami hasonló kaliberű retket. én sajnos már mindenen vinnyogva nyerítettem. este fél 10 fele máris indulásra készen voltunk, h felkússzunk a hegyre.

sztem ez a legideálisabb időszak a hegyremenetelre. hála a fasznak elvittek kocsival a mező szélére így nem kellett végigmászni a városon. megsúgnám h a kocsit üzemeltető személy se volt rest pár pohár borocskát elfogyasztani. ó basszameg kéne illusztrálnia  képekkel mindezt, mert sajnos készült egy csodálatos kép a kocsiban töltött pár percről ami éreztethetné milyen hangulat uralkodott. én akkor vesztettem el az önkontrollomat mikor ádám megpróbálta bekötni magát de akadályba ütközött ria medencecsontja személyében. erre ria visitozott kicsit majd röhögésbe torkollt. ja és ekkor ádám megszólal, h nem maga miatt köti be testét hanem h ne legyen gondja ebből a vezetőnek. ekkor szakadt ki belőlem a nyerítés. elképzelem ahogy megállít minket a rendőr. elől a néni ül anyósülésen bea jengával, hátul én ölemben dexter, mellettem ria,ádám. és azért büntet meg minket miután az alkoholszonda kiakad, mert nem kötöttük be magunkat. aztán végre a mező széléhez értünk, de próbált mindket kati néni minél beljebb vinni, de miután két buckán átjutotunk úgy h majdnem leszakadt a kocsi alja  inkább megálltunk. kiszálltunk és láttuk a nagy semmit. bea azt mondta rét van előttünk, há biztos. így hát elindultunk 10kor a hegynek az alkohol nyújtotta mámorban.

a legfárasztóbb komolyan az volt h folyamatosan röhögnöm kellett. mentünk egy darabig, aztán megpihentünk egy kútnál ahol felfegyverkeztünk kemény másfél liter vízzel, mert h nincs ivóvíz a menedékházban. egyszercsak látjuk h jön vki. hát ki a faszom ilyenkor, mer az egy dolog h mi ilyenkor de másis ekkora here? persze, h az, és még ismeri is bea. ezen is sikerült valami miatt röhögnöm. aztán elékeztünk ténylegesen a hegyhez ami általában emelkedőkkel jár( bea szerint lejtő). nemis emlékszem kristálytisztán mikről folyt a társalgás, arra igen h ádám kifejtette h az alíz csodaországban szerzője pedofil fotográfus volt. ehhez képzeljük el h megyünk felfele a tök sötétben és csak a köves út látszik amin totyogunk. mondtam is, h olyan mintha ott se lennék, mintha az ágyamban feküdnék és trippelnék. aztán egyszercsak vki szemből felvillantja a lámpáját ami néhány másodpercnyi vakságot okozott természetesen,legalábbis nálam. majd látjuk h 3 ember jön szemben, majd konstatáljuk h az nemis három hanem legalább öt ja nem 6-7-10-20....elmondanám h egy kurva katonákból álló csapat jött velünk szemben, mindegyik vagy 2 méteres. köszöngetett ott mindenki mindenkinek, még jó h nem pacsiztunk le egymással. mondták jövünk e velük, há persze, h h má várnak minket fent... hát ez csodás h először járok a kőhegyen demá a egy sereg katona is hallott rólunk.

gondolom mondanom se kell, h ezen megint sikerült egy fél órácskát vinnyogni. nyugodjatok meg be-bekussoltam mikor egy 70 fokos kis lejtőn-emelkedőn kellett felrakni vhogy a testemet. de láss csodát csak sikerült megérkezni 5-6 órás késéssel!!! a házat lehetett egyedül látni meg egy kis részen ahol nem volt fa tán pomázt. a ház előtt mező volt állította bea, há biztos. kis punnyadás után, végre elérkeztünk a lefekvéshez.

mindehez csak el kellett jutni a pajtához úgy h a körülötte tolongó 3 fenevad ne étkezze meg dexterkét. erre természetesen ráparáztam h úristen milesz me dextert se kell ugye félteni ha ággresszióról van szó. így megpróbáltam minél rövidebbre fogni pórázát h véletlenül se lendülhessen támadásba. ilyen nyugalommal nekiindultunk hát a pajtához vezető útnak, ami kb 3 méter... a kutyák persze jöttek szagolgattak miegymás, én fogtam dexterkét egyre szorosabban, éreztem is de húz ez a hülye aztán oldalra nézek látom h már egy ideje a levegőben hozom a  kutyát...naja, há vanilyen, annyira nem zavarta. ezen megint sikerült mire végre betoszódtunk kis menedékünkbe röhögnöm 5 percet úgy h nem sikerült elmondani a többieknek miafaszvan velem. nemgond ez egy ilyen este.

ja, igen azt még hozzáfűzném, h a kutyalógatási ákcija előtt próbáltam pisilni de nem siekrült ami persze azt jelenti h hajnalban kell majd vagy egész éjszaka. de nem volt gond, hogy majdnem egész éjjel hugyoznom kellett mert úgysem tudtam aludni mivel a kint helyetfoglaló kutyák közül az egyik végig sírta-vonyította-ugatta az éjszakát...reggel 7fele dexter úgy döntött ő felkel, mondtam neki nem kelsz fel bazmeg, méginkább nem hugyozol sehova. má emelte a kis lábát a gerena mellett mikor rászóltam h most hagyod abba! hamár én nem hugyozhatok te sem! kivinni nem mertem me miafaszt csinálok ha jön a 3 eb. szóval hugymámorban megrpóbáltunk visszaaludni aztán 9fele a kutyák szöszömötölése megszűnt kintről, bea meg kivitte a mi kutyáinkat a szabadba. csodás volt az a 10 perc míg nem kellett figyelnem a kutyára...aztán végre megszabadultam én is a bennem érlelődött folyadéktól. kis kávé, kis cigi, kis kilátó, kis szarás,kis spirt dexter után aki elment a gecibe egy kutya után aki a reggeli kocogását végző gazdáját követte...jól esett. majd 4-5 óra alatt sikerült is hazavergődni, mivel az sem egyszerű nálunk, de azt most nincs kedvem kifejteni. szóva jóvótt megvolt ezis. ezúton is megköszönném a kőhegyi kavicsoknak h nem csusszantak meg alattam és nem baszódtam el egyszersem.

A bejegyzés trackback címe:

https://megrohadok.blog.hu/api/trackback/id/tr31388029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása