megrohadásaim

hát, azt hiszem semmi jóra nem számíthatsz emitt, entellektüell dolgokra végképp nem. de azt garantálni tudom, hogy gondolkodnod sem kell olvasás közben....

benyögések

  • AnyámLánya: kettőezertíz nem volt olyan régen, de rohadjak el, ha ebből egy pillanatra is emlékszem.. na, ezért kell blogot vezetni! jót röhögtem, kösszépe nüüü!! (2016.02.03. 14:27) egyszer volt, hol nem volt....
  • AnyámLánya: gondoltam beleolvasgatok néhány régebbi posztba.. nem kellett volna, hogy bassza meg az élet. nem mintha ösmerném norikót és thelmát ezt a két jóravaló párát, de ez vmi szemforgatóan felelőtlen, fel... (2016.02.03. 12:07) eccevótthónemvótt2
  • AnyámLánya: hipi hoppá bekeszarni (2016.02.03. 11:52) a rothadást folytatódik
  • kismanna: így mégspontánabb ez a bejegyzés úgyérzem (2013.02.19. 12:44) kishátisztreletére
  • kismanna: JÉZUSEREJE most komolyan a tavalyi újévi jókívánságkommentre kell kommentelnem egy idei újévi jókivánságot???? HOVA JUT EZ A VILÁG?? elnézést kérek az egyhónapos késésér dehát LESZAROM höhö NŰ MEG... (2013.02.05. 12:25) szülcsinapcsi
  • lököttke: igazán roppant érzékletes a leírásod, mint mindig kedves nüüü, de teljessé csak a képek megnézegetése után vált. hát mit ne mondjak, helyenként vinnyogtam a röhögéstől (2011.08.27. 09:55) a zesküvőőő
  • nüüü: @kismanna: ez nem komment volt, hanem külön kis bejegyzés, csipkodjam meg a kis háthurkáidat. 5 év múlva meg majd tákókkal fogsz rémálmodni. émmeg, h jön a büdösbácsi h kezeljem már le a jegyét. leg... (2011.03.13. 00:10) tálefonosnüüü
  • komlosjuci: Kedves te kis te:) Végre kicifrásztad magadból azt amire ilyen sokat kellett várni:)Már azon gondolkoztam,hogy a nyugdíjamat felajánlom magamnak,hátha jó lesz:)Ennyi kaja és pia után te még élsz????... (2011.02.01. 12:03) avárvavártfos
  • Boriska néni&Guszti bácsi: Mikor már, mikor már??? Olyan régóta várunk! A Riskának is lassan elapad a teje, mert hiányzik neki a kaland-esti-mese. (2011.01.19. 13:59) mármegintazakurvabor
  • nüüü: olyan jó lenne, ha nem tudnám, h szülőanyám írja ezen sorokat...höhhö (2010.10.06. 23:44) csak h ne rinyáljatok
  • kismanna: namostleszújbejegyzésvagynem??? hívjam hannát, kannát és a többieket, hgoy meggyőzzenek? (2010.08.15. 14:51) petcotijeti
  • nüüü: ofkorsz, de mosmá immunis nagyjából... (2010.06.23. 11:41) norikó vs. önbizalom
  • kismanna: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa azmás hátaztmondjad sztyují te hát aztmondjad (2010.05.25. 11:34) azistenit
  • nüüü: hna, látod! máris jobb, h kiadhattad magadból a kommentet, látszik is h február óta nem tetted ezt, annyi minden ömlött ki belőled. lassan külön blogot indítok a kommentjeidnek teherefelvágott! (2010.05.21. 12:49) gomba
  • kismanna: azistenáldjonmegkisnűűűűűű azthittem ha nemadnak a kezedbe édesítőszert és mozsarat akkor abból már csak valami jó sülhet ki de úgylátszik tévedtem... én bazmeg mondjuk még azt is meggratulálom hog... (2010.02.25. 18:00) torta csápó kettő
  • nüüü: @kismanna: tekis retkesedés, há kell azaz egyedül töltött éccaka, hisz nincs mindig alkalmad ennyi időt rettegni egyben! különben meg ha nem dolgozom majd szóval tartalak amíg be nem alszom. de aza ... (2010.01.16. 13:19) hááának, biztonságos esése tiszteletére
  • kismanna: annyira büszkevagyok rád, végre kiélheted az ánuszod adta csodálatos lehetöségeket. használd ki, szarj telibe mindent, mit tudsz. ezt javaslom. csipöset ne egyél, nekem mostanság attól indul be a b... (2010.01.07. 15:32) mememátéllegmegígértem
  • kismanna: a tetves kurva istenedet te nálunk is van egy néni aki hatszáz tonna mindig jön kedden és megeszi az ugyanazt ugyanazzal a desszerttel. legutobb mikor hallottam róla az egész éttermet háromoránkeres... (2010.01.07. 15:27) kedves vendégeink
  • kismanna: a jókurvaéletbemár, hogy öregasszonyok haját fogdosod a tescoban nekem meg a kibaszott esős évszak jutott... a bugyit remélem agyoncsaptad a pestiesttel. a tulajnak ezennel én is tiszteletemet feje... (2009.10.06. 17:43) rövid okádmányok nektek
  • komlosjuci: ez egyszerüen felemelte a napomat,mert eddig csak igazából dióhéjban hallotam:) (2009.09.02. 11:48) visszatérés
  • nüüü: @kismanna: görcsöt kapott a kezed az enteren vagy miagecc? nemtom moderáljam e a 3.-at és a 6.-at me az kicsit durva. de ha már így szülted meg maradjon is így az utókor számára. (2009.07.10. 11:36) hááának, a remélhetőleg biztonságos megérkezés tiszteletére
  • kismanna: Bárcsak ott lehettem volna, hogy láthassam a sztárokat akiknek nevét kimondva is börviszketése lesz egyszerű halandóknak! Nágyon örülök, hogy jófosással telik az év első néhány hete, "fossál csak nű... (2009.02.02. 11:18) kiteljesedtem
  • kismanna: Ígyhogy által léptünk az óévből az ideibe, szokássá vált, hogy írjak valami szépet a kedves blogolvasóknak, -aki áll belőlem és abból a két csövesből akit nűű bérelt fel, hogy javítsák statisztikáit... (2009.01.01. 17:36) öhm
  • manna: tuttam hogy be fog válni az álnévvel illetett vécepépör!!! jeeejeeee (megbízható tesztalany a picsám mindigtuttam) mintahogy itthon is bevállt az ugyanott vásárolt ötforintos hőmérő jeeejeee (2008.11.20. 12:23) verném a tojást
  • bééélabá: aki tescoba megy bele, kifordulhat ám a bele. vonalkódok mindenütt, ez őrjíti meg a nűűűt! (2008.11.18. 21:14) anyámlánya száftos történetei
  • anyámlánya: mé nem ír a kis nü a jó blogba? (aztán nem ám anyámlánya szaftos történeteiből merítkezünk, mer odacsapok...) (2008.11.13. 12:25) megcsináltamdedurván
  • manna: jodolog a piskota megeszed te zigota! hátha még a toastban sül jobb az íze szöröstül apám is megenné ma, ha lenne kis víg nóta befejezem böröstül hamár volt a szo: szöröstül kijött a kis sztoridra ... (2008.09.19. 14:07) notehát
  • anyámlánya: a kereszttel néhanapján adódnak még problémáim, de a kötelezettségeknek örömmel teszek eleget és ebkeresztemet a tőlem telhető legjobban elkényeztetem. mánna, neked meg jövőre szülök egy malacot...c... (2008.08.30. 12:07) aztajóóbüdös
  • mánna: Legyen a neve Márió. szegény Mária után.. istennyugosztalja (2008.08.21. 14:17) öröm és bódottá
  • bééélabá: eme nagyszerű balatoni sztori kellett ahhoz hogy megtudjam, nemcsak nekem voltak harmadiktípusú szomszédolásaim anno a balatonparton.. hisz nemmindenkinek van balatoniteleke, de mindenkinek van öre... (2008.07.25. 14:16) köhömm
  • bééélabá: kedves mánna! hogy a féllábú gyomirtóvalbefujt réti poszáta csipne beléd amikor ilyeneket írsz! kedves nűűűnk ennél szebb, bíztatóbb szavakat érdemel, hamá elbaszott egy félévet, pár10ezer forintot,... (2008.07.24. 21:42) jajdejaj
  • namma: Tisztelt Kommentezö! Arra szeretném felhívni figyelmét, hogy Ön kedves nűűűűűű több mint egy hónapja nemírt a blogjába! Ez "hányásaim", "orrvérzéseim", "ritka baszásaim" tartalmú blogoknál még elf... (2008.05.10. 17:22) nomáá
  • manna: tudtam, hogy rád mindig lehet számítani nűűű esetleg néhány rothadásodról szóló mondatot is hozzáfűzhetnél legközelebb.. (2008.03.30. 15:04) nincshozzáfűznivalóm
  • Komlós Juci: .....hát emberek,az én fogászati problémámat már 128 éve megoldottam,de ne csüggedjetek,mert az élet akkor is szép,ha fog nélkül csináljuk.....csak bele ne tőrjön valami ......ba,mert akkor te neked... (2008.03.11. 11:00) a harapás örömei
  • manna: jájtekiste hiddelnemsokára elmehetsz majd axe reklámba mutogatni a hibátlan fogsorod és hibátlan tested hogy minden fogszabályzós, enyhe bőrproblémákkal rendelkező tinilány esténként egy hatalmas ka... (2008.02.15. 20:38) nateháttehátna
  • Komlós Juci: hát régen jártam erre,de asszem most mindent láttam :-D és már nem is tudom,hogyan fogom túlélni az éjszakát ennyi baráti kedves lucskos szarevő(ajaj,aszem túlment) sebaj,majd aztán rátok nézek Üdv... (2008.02.12. 23:41) gihihi
  • manna: és öt nap mulva milesz? he? azthiszed hogy minden megoldodik és egy hétig rozsaszínben láthadod a világot mer öt nap mulva szombat ? HÁÍGYISVAAAAAAAAAN JIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIJ (2008.01.28. 20:37) ezt odaraktam
  • bééélabá: olyan kiváncsi lennék ki az a 44...remélem a nagyrésze aranyoskedveshódvárbanélőhódocska, a kisebbik fele meg pitypangosrétenlegelőőzike, nem valami perverz emberkék... kérjük a kedves 44 olvasó egy... (2008.01.20. 14:16) vááááá
  • bééélabá: kérünk beszámolót a szekrénybőlelőjövő szörnyekről!!! én a sok vérnek, és szétfolyó belsőségeknek szurkolok:) ja, és köszönjük hogy ismét előtérbe kerültek a belőled előjövő fekáliák, vérek, és egye... (2008.01.20. 14:13) micsoda zűrzavar
  • brigitta: kedves bélabáá! igaz, hogy en csak egy emlo vagyok (hanna arva jobbmelle, ha valaki nem tudna), de rengeteg embernek es csecsnek adnak remenyt nuu biztato szavai.. ha nuu nem lenne lehet, hogy hanna... (2008.01.18. 16:30) nüü önmegsemmisitő/segítő rovata

Linkblog

torta csápó kettő

2010.02.23. 00:11 - nüüü

 

a torta csapó egy má rég volt, természetesen felejthetetlen pár ember számára. ez köztudottan az ehetetlen fajtából származott. azóta fejlődtem valamelyest, alkottunk má ízletes darabot is. de abban mi a vicces. a mostani mászterpísz egy szakember segítségével készült. szülőapámat próbáltam meglepni vele, de nemcsak őt magamat is sikerült.

hidegvérrel csaptunk bele a procedúrába. teljesen nyugodt voltam a tudattól h egy mester vezényli amúgyis tökéletes mozdulataimat. a piskóta megalkotása már a kisujjamban lapul, igaz most új keverési technikával ismerkedtem meg. puszta kézzel lett megforgatva a lisztes massza. de ezenkívül semmi meglepő nem történt vele kapcsolatban, bekerült a sütőbe, hogy kiteljesedhessen.  jött hát a csodás krém elkészítése. nagymamám receptjét csentem el, ami egy egyszerű gőz fölött sűrűsödő csoda (lett volna). cukor, kávé, tojássárgája. hát kedves gyerekek ez a pár fos olyan szépen összeérik és besűrűsödik h orgazmáltunk tőle rendesen. ez lett tehát a krém alapja, került bele még kis márgárin illetve vajkárámell. a végén pedig megadtuk neki a jussát pár liter tejszínporból varázsolt tejszínnel. csodás lett, hábkönnyű tejeskávé ízű. igaz kurva édes, de a piskóta se hiába született meg a sütőben kéremszépen! a torta megkenésének felelősségét átadtam mászteremnek, aki gyakorlott mozdulattal egyesítette a két összetevőt. nekem már csak annyi dolgom lett volna h a helyszínen az oldalát bevakoljam, diszítsem pár vonallal illetve gyertyával és fogadjam a sikítozó rajongótáboromat a vacsora után. hájj de szép lett volna...

olyan titkos volt a project, hogy amint megérkeztem pár óra késéssel a helyszínre, rögtön bevágtuk testvéremmel a tortát a fűtetlen szobába. mintha nem lenne nálam semmi jajdecselesekvagyunkbasszameg. nagymamám is csak kétszer szólta el magát. egyszer megkérdezte fater előtt h és mit sikerült alkotnom, illetve fatertól megkérdezte h milyen lett a krémem... nemgóóóónd

gyertyát természetesen nem vettem, volt pár kellően használt nagyinál, akkó meg minek?! a vacsora elköltése után feltünésmentesen kiiramodtam a konyhába gyorsan azt a pár mozdulatot megtenni. ami fél óra alatt se sikerült, mert a nagyon hideg szoba úgy tűnt nem volt olyan nagyon hideg... így a torta krémje sétára indult, főleg ahogy próbáltam az oldalát pacsmagolni. nem bírta ezt a is mozgást sem. mondjuk csak ki, hát elfolyt a gecibe az egész hna. nemgond kikaptuk a mélyhűtőből nagyi zacskós karfiolját és a helyére illesztettük az izgőmozgó cuccot 10 percre, jóleszaz. a fater által készített tortáról lekaptuk a már rajta díszelgő gyertyákat saját céljaink felhasználására. közben fater kicsattogott a konyhára a mosogatnivaló cuccokkal így nem volt feltünő h testvérem nem engedte tova menni a küszöbné. nemgooond véglüis úgyis fos lett a torta minek még megis lepődni miatta. ezekután már csak a gyertyát kellett felhelyezni, de mivel már az előző torta krémje megkapaszkodott rajta, gondoltam megmosom, eközben sikerült eltörnöm a négyest. nemgond csak kicsit megkell égetni a letörött darabok végét, és máris összeforrnak szerelmesen....a faszt nem tették. de nemgóóónd beleszúrunk egy fogpiszkálót (az jelezném h ekkor én már magamonkívül vinnyogtam a röhögéstől). természetesen ez sem nem ment, így gondoltuk kicsit megkell égetni a végét h a meleg megkönnyítse a behatolást. a fogpiszkáló szénné éget és a négyes alja is igen fura fekete árnyalatott vett fel. nembaj valahogy pár próba után mégis benne maradt egy kis csonk fogpiszka. állt mindkét gyertya, kezemben a torta induljunk háát! mártonnal eltervezük h az előszobában meggyújtjuk a gyertyákat ő gyorsan bemegy a nagyszobába felkapja a fényképezőt, lekapcsolja a villanyt és máris jöhetek. igenám csak hiába vártam márton nem tudta bekapcsolni a fényképezőt, faternak kellett odamennie bekacsolnia, addig a gyertyák már okádták magukból a viaszt a tortára, majd a négyes gyertya kanóca feladta úgy döntött lefekszik aludni kicsit...ott álltam a félig nyitott ajtónál hangosan vinnyogva a röhögéstől ill üvöltözve h mehetek már, meg h elaludt ezaszar. márton lohol oda h minnyá meggyújtja, persze....elégetett pár gyufát a kezével együtt deaza kurva négyes nem akart aktivizálódni. döntöttem hát bemegyek így. csepegő tortával, amin csak egy ötös égett...

micccsoda megható pillanat volt ez!

aztán jött a második felvonás, vhogy felkell vágni a tortát ami egy teflon lapon pihent, ami egy vmi műanyag tartón. így tehát úgy csusszant ide oda minden egyes vágásnál mintha csak korcsolyázna, de a krém önmaga is elég csusszanáús volt, így repültek ideoda a tortaszeletek örültünk ha éppen bele a tányérba. néhány falat azért a szánkba is elért, ekkor nagymutter megjegyezte h az ő általa készített és elbaszott réteslisztből sütött piskótája kezetfoghatna az enyémmel...köszönöm nagyi sokat jelent nekem az elismerésed! akkorra má a faszom tele volt az egésszel, van nekem humorérzékem deezmá sok volt nekem is. amúgymeg ízre igenis fasza volt mindenki bekaphatja!

a következő tortám 60 év múlva készül majd, csakhogy mindenkit megnyugtassak.

viszlát!

A bejegyzés trackback címe:

https://megrohadok.blog.hu/api/trackback/id/tr171782720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

komlosjuci 2010.02.24. 11:29:28

nos..........
jelenlegi szakmai tudásomat nem tudtam kamatoztatni nagyi fantasztikus krémjével:D, de a következő jobb lesz....remélem....
a következő mikor lészen,és arra összehozunk valami finit és perfectot:D
asszem ennyi....
viszlát

kismanna 2010.02.25. 18:00:34

azistenáldjonmegkisnűűűűűű
azthittem ha nemadnak a kezedbe édesítőszert és mozsarat akkor abból már csak valami jó sülhet ki de úgylátszik tévedtem...

én bazmeg mondjuk még azt is meggratulálom hogy egyáltalán belevágtál egy ilyen nagy vállalkozásba én megmondom őszintén most hogy van végre sütőm így is máximum a jólbevált piskótareceptemet kapom le a polcról háziasszonyi teendőim ellátása közben, illetve jókis máffinporból kis tej kis ezaz hozzáadásával készült másszát vagyok hajlandó belevágni a máffinformácskákba hadszóljon!

bazmeg de hogy említetted azt a tetves szülinapi tortát sajnos már a számban érzem azt a jókis nyelvzsibbasztó, beleketösszecsavaró, könnyfakasztó ízt a pofám bugyraiban.......

írjá még fostosságokat


süti beállítások módosítása