megrohadásaim

hát, azt hiszem semmi jóra nem számíthatsz emitt, entellektüell dolgokra végképp nem. de azt garantálni tudom, hogy gondolkodnod sem kell olvasás közben....

benyögések

  • AnyámLánya: kettőezertíz nem volt olyan régen, de rohadjak el, ha ebből egy pillanatra is emlékszem.. na, ezért kell blogot vezetni! jót röhögtem, kösszépe nüüü!! (2016.02.03. 14:27) egyszer volt, hol nem volt....
  • AnyámLánya: gondoltam beleolvasgatok néhány régebbi posztba.. nem kellett volna, hogy bassza meg az élet. nem mintha ösmerném norikót és thelmát ezt a két jóravaló párát, de ez vmi szemforgatóan felelőtlen, fel... (2016.02.03. 12:07) eccevótthónemvótt2
  • AnyámLánya: hipi hoppá bekeszarni (2016.02.03. 11:52) a rothadást folytatódik
  • kismanna: így mégspontánabb ez a bejegyzés úgyérzem (2013.02.19. 12:44) kishátisztreletére
  • kismanna: JÉZUSEREJE most komolyan a tavalyi újévi jókívánságkommentre kell kommentelnem egy idei újévi jókivánságot???? HOVA JUT EZ A VILÁG?? elnézést kérek az egyhónapos késésér dehát LESZAROM höhö NŰ MEG... (2013.02.05. 12:25) szülcsinapcsi
  • lököttke: igazán roppant érzékletes a leírásod, mint mindig kedves nüüü, de teljessé csak a képek megnézegetése után vált. hát mit ne mondjak, helyenként vinnyogtam a röhögéstől (2011.08.27. 09:55) a zesküvőőő
  • nüüü: @kismanna: ez nem komment volt, hanem külön kis bejegyzés, csipkodjam meg a kis háthurkáidat. 5 év múlva meg majd tákókkal fogsz rémálmodni. émmeg, h jön a büdösbácsi h kezeljem már le a jegyét. leg... (2011.03.13. 00:10) tálefonosnüüü
  • komlosjuci: Kedves te kis te:) Végre kicifrásztad magadból azt amire ilyen sokat kellett várni:)Már azon gondolkoztam,hogy a nyugdíjamat felajánlom magamnak,hátha jó lesz:)Ennyi kaja és pia után te még élsz????... (2011.02.01. 12:03) avárvavártfos
  • Boriska néni&Guszti bácsi: Mikor már, mikor már??? Olyan régóta várunk! A Riskának is lassan elapad a teje, mert hiányzik neki a kaland-esti-mese. (2011.01.19. 13:59) mármegintazakurvabor
  • nüüü: olyan jó lenne, ha nem tudnám, h szülőanyám írja ezen sorokat...höhhö (2010.10.06. 23:44) csak h ne rinyáljatok
  • kismanna: namostleszújbejegyzésvagynem??? hívjam hannát, kannát és a többieket, hgoy meggyőzzenek? (2010.08.15. 14:51) petcotijeti
  • nüüü: ofkorsz, de mosmá immunis nagyjából... (2010.06.23. 11:41) norikó vs. önbizalom
  • kismanna: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa azmás hátaztmondjad sztyují te hát aztmondjad (2010.05.25. 11:34) azistenit
  • nüüü: hna, látod! máris jobb, h kiadhattad magadból a kommentet, látszik is h február óta nem tetted ezt, annyi minden ömlött ki belőled. lassan külön blogot indítok a kommentjeidnek teherefelvágott! (2010.05.21. 12:49) gomba
  • kismanna: azistenáldjonmegkisnűűűűűű azthittem ha nemadnak a kezedbe édesítőszert és mozsarat akkor abból már csak valami jó sülhet ki de úgylátszik tévedtem... én bazmeg mondjuk még azt is meggratulálom hog... (2010.02.25. 18:00) torta csápó kettő
  • nüüü: @kismanna: tekis retkesedés, há kell azaz egyedül töltött éccaka, hisz nincs mindig alkalmad ennyi időt rettegni egyben! különben meg ha nem dolgozom majd szóval tartalak amíg be nem alszom. de aza ... (2010.01.16. 13:19) hááának, biztonságos esése tiszteletére
  • kismanna: annyira büszkevagyok rád, végre kiélheted az ánuszod adta csodálatos lehetöségeket. használd ki, szarj telibe mindent, mit tudsz. ezt javaslom. csipöset ne egyél, nekem mostanság attól indul be a b... (2010.01.07. 15:32) mememátéllegmegígértem
  • kismanna: a tetves kurva istenedet te nálunk is van egy néni aki hatszáz tonna mindig jön kedden és megeszi az ugyanazt ugyanazzal a desszerttel. legutobb mikor hallottam róla az egész éttermet háromoránkeres... (2010.01.07. 15:27) kedves vendégeink
  • kismanna: a jókurvaéletbemár, hogy öregasszonyok haját fogdosod a tescoban nekem meg a kibaszott esős évszak jutott... a bugyit remélem agyoncsaptad a pestiesttel. a tulajnak ezennel én is tiszteletemet feje... (2009.10.06. 17:43) rövid okádmányok nektek
  • komlosjuci: ez egyszerüen felemelte a napomat,mert eddig csak igazából dióhéjban hallotam:) (2009.09.02. 11:48) visszatérés
  • nüüü: @kismanna: görcsöt kapott a kezed az enteren vagy miagecc? nemtom moderáljam e a 3.-at és a 6.-at me az kicsit durva. de ha már így szülted meg maradjon is így az utókor számára. (2009.07.10. 11:36) hááának, a remélhetőleg biztonságos megérkezés tiszteletére
  • kismanna: Bárcsak ott lehettem volna, hogy láthassam a sztárokat akiknek nevét kimondva is börviszketése lesz egyszerű halandóknak! Nágyon örülök, hogy jófosással telik az év első néhány hete, "fossál csak nű... (2009.02.02. 11:18) kiteljesedtem
  • kismanna: Ígyhogy által léptünk az óévből az ideibe, szokássá vált, hogy írjak valami szépet a kedves blogolvasóknak, -aki áll belőlem és abból a két csövesből akit nűű bérelt fel, hogy javítsák statisztikáit... (2009.01.01. 17:36) öhm
  • manna: tuttam hogy be fog válni az álnévvel illetett vécepépör!!! jeeejeeee (megbízható tesztalany a picsám mindigtuttam) mintahogy itthon is bevállt az ugyanott vásárolt ötforintos hőmérő jeeejeee (2008.11.20. 12:23) verném a tojást
  • bééélabá: aki tescoba megy bele, kifordulhat ám a bele. vonalkódok mindenütt, ez őrjíti meg a nűűűt! (2008.11.18. 21:14) anyámlánya száftos történetei
  • anyámlánya: mé nem ír a kis nü a jó blogba? (aztán nem ám anyámlánya szaftos történeteiből merítkezünk, mer odacsapok...) (2008.11.13. 12:25) megcsináltamdedurván
  • manna: jodolog a piskota megeszed te zigota! hátha még a toastban sül jobb az íze szöröstül apám is megenné ma, ha lenne kis víg nóta befejezem böröstül hamár volt a szo: szöröstül kijött a kis sztoridra ... (2008.09.19. 14:07) notehát
  • anyámlánya: a kereszttel néhanapján adódnak még problémáim, de a kötelezettségeknek örömmel teszek eleget és ebkeresztemet a tőlem telhető legjobban elkényeztetem. mánna, neked meg jövőre szülök egy malacot...c... (2008.08.30. 12:07) aztajóóbüdös
  • mánna: Legyen a neve Márió. szegény Mária után.. istennyugosztalja (2008.08.21. 14:17) öröm és bódottá
  • bééélabá: eme nagyszerű balatoni sztori kellett ahhoz hogy megtudjam, nemcsak nekem voltak harmadiktípusú szomszédolásaim anno a balatonparton.. hisz nemmindenkinek van balatoniteleke, de mindenkinek van öre... (2008.07.25. 14:16) köhömm
  • bééélabá: kedves mánna! hogy a féllábú gyomirtóvalbefujt réti poszáta csipne beléd amikor ilyeneket írsz! kedves nűűűnk ennél szebb, bíztatóbb szavakat érdemel, hamá elbaszott egy félévet, pár10ezer forintot,... (2008.07.24. 21:42) jajdejaj
  • namma: Tisztelt Kommentezö! Arra szeretném felhívni figyelmét, hogy Ön kedves nűűűűűű több mint egy hónapja nemírt a blogjába! Ez "hányásaim", "orrvérzéseim", "ritka baszásaim" tartalmú blogoknál még elf... (2008.05.10. 17:22) nomáá
  • manna: tudtam, hogy rád mindig lehet számítani nűűű esetleg néhány rothadásodról szóló mondatot is hozzáfűzhetnél legközelebb.. (2008.03.30. 15:04) nincshozzáfűznivalóm
  • Komlós Juci: .....hát emberek,az én fogászati problémámat már 128 éve megoldottam,de ne csüggedjetek,mert az élet akkor is szép,ha fog nélkül csináljuk.....csak bele ne tőrjön valami ......ba,mert akkor te neked... (2008.03.11. 11:00) a harapás örömei
  • manna: jájtekiste hiddelnemsokára elmehetsz majd axe reklámba mutogatni a hibátlan fogsorod és hibátlan tested hogy minden fogszabályzós, enyhe bőrproblémákkal rendelkező tinilány esténként egy hatalmas ka... (2008.02.15. 20:38) nateháttehátna
  • Komlós Juci: hát régen jártam erre,de asszem most mindent láttam :-D és már nem is tudom,hogyan fogom túlélni az éjszakát ennyi baráti kedves lucskos szarevő(ajaj,aszem túlment) sebaj,majd aztán rátok nézek Üdv... (2008.02.12. 23:41) gihihi
  • manna: és öt nap mulva milesz? he? azthiszed hogy minden megoldodik és egy hétig rozsaszínben láthadod a világot mer öt nap mulva szombat ? HÁÍGYISVAAAAAAAAAN JIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIJ (2008.01.28. 20:37) ezt odaraktam
  • bééélabá: olyan kiváncsi lennék ki az a 44...remélem a nagyrésze aranyoskedveshódvárbanélőhódocska, a kisebbik fele meg pitypangosrétenlegelőőzike, nem valami perverz emberkék... kérjük a kedves 44 olvasó egy... (2008.01.20. 14:16) vááááá
  • bééélabá: kérünk beszámolót a szekrénybőlelőjövő szörnyekről!!! én a sok vérnek, és szétfolyó belsőségeknek szurkolok:) ja, és köszönjük hogy ismét előtérbe kerültek a belőled előjövő fekáliák, vérek, és egye... (2008.01.20. 14:13) micsoda zűrzavar
  • brigitta: kedves bélabáá! igaz, hogy en csak egy emlo vagyok (hanna arva jobbmelle, ha valaki nem tudna), de rengeteg embernek es csecsnek adnak remenyt nuu biztato szavai.. ha nuu nem lenne lehet, hogy hanna... (2008.01.18. 16:30) nüü önmegsemmisitő/segítő rovata

Linkblog

csak h ne rinyáljatok

2010.07.22. 16:18 - nüüü

 

az eddigi fantaszikusan mély valamint filozófikus tartalommal bíró fekáliával átitatott történeteim nem légbőlkapottak, tudjuk jól. de früss koromba kell visszatekintenem, hogy igazán értelmet nyerjenek ezek. szánalmas kis életem első pár esztendeje még nem szolgáltatott e téren semmi féle érdekességgel, kivéve szülőanyámnak aki naplót vezetett ürítési szokásaimról. lehet ez megalapozta szorongásomat miszerint nem tölt el túlzottan pozitív érzéssel ha valaki a közelemben van miközben én intimkedem a belsőségemmel. mindegy, ezt úgyis a tudatalattim raktározta el 4-5 éves koromig. mikoris meg kellett tanulni önállóan piszkítani illetve utókezelni. kemény időszak volt ez kedves gyerekek. véget értek az üvöltözések az aktuális felmenőnek, h kéééééész vagyóóóóók!!! nem is voltam rögtön túl sikeres e műveletben (dehát tudjátok sajátos tempóban létezem). fogalmazhatunk úgy is h nem voltam hajlandó áttérni erre a vallásra. aztán egy napsütéses tavaszi délutánon, amikor az óvoda erdei egy napos tárborba hurcolt, az élet kemény helyzet elé állított. az elfogyasztott nagy mennyiségű szülők által csomagolt uzsonna meghozta hatását belsőmben, viszont nem akartam leleplezni tudatlanságomat az óvónéni előtt így szűkölve töltöttem pár órát, majd gyanús megkönnyebbülés következett. záróizmaim elernyedése kellemetlen mellékhatásokkal jártak, éreztem én legbelül h valami nem stimmel, de hát tárgyi bizonyíték kellett. amazt könnyű volt megszerezni, de regvest el is kellett tüntetni, nehogy más is megbizonyosodjék létezéséről. a legeldugodtabb helyet sikerült megtalálnom lángész elmémmel, a pólóm elejét. viszont eme málőrt az akkor még magas szinten lobogó önbizalmam palástolta. a busz út visszafelé kissé ugyan kellemetlenül telt, mivel újabb elüntethetetlen bizonyítékok terjengtek a levegőben. a leányzó ki mellettem ült ezt említvén én viccelődni kezdtem h biztos v melyik szerencsétlen beszart. így kis titkomat sérülés mentesen vihettem haza, hogy felmenőim nagy örömére kitárulkozhassak. azóta jelentem sikerült átszokni a vécébe ürítésre, persze történtek kisebb balesetek azóta, de azt majd később...

A bejegyzés trackback címe:

https://megrohadok.blog.hu/api/trackback/id/tr862168975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boriska néni&Guszti bácsi 2010.10.03. 22:10:40

Kedves Nüüü! Elég régóta figyeljük írásaidat, de eddig, mint csak kívülállók. Most jött el az ideje, hogy belülálljunk. Tetszenek az írásaid, pallérozd tovább elméd és a hejesírásod,és írj mindenről, ami eszedbe jut/megragad. Várjuk további karczolataidat, nem csak mi, hanem a Riska is a tehén.

nüüü 2010.10.06. 23:44:25

olyan jó lenne, ha nem tudnám, h szülőanyám írja ezen sorokat...höhhö


süti beállítások módosítása